tisdag 28 augusti 2007

Zmilla busar med kompisar


Idag har Zmilla haft besök av kompisen Speja. Speja är en 6 månaders flatvalp och vi har skiiitkul tillsammans.

Dom senaste två dagarna har husse och matte blivit jätteglada för att ett av mina öron stod upp i ett antal sekunder. Själv fattar inte Zmilla vad som är så roligt...

Nu fungerar ätandet mycket bättre efter att ha varit lite jobbigt ett tag. Dessutom kom Spejas matte med ett jättebra trick att ha filmjölk i maten. Då åt Zmilla upp allt i matskålen på en gång.

Husse har gjort en jättemysig sovplats av en banankartong som jag sover i på övervåningen. Det bästa med den är att den är väldigt rolig att bita i, och speciellt mitt i natten när man inte är så trött. Dessutom biter jag i allt jag kommer åt, inklusive husse och mattes tår och vader.

Här kan ni se de senaste dagarnas bilder 27 augusti 28 augusti.

1 kommentar:

Lotta sa...

Kul att se att det går bra och att hon håller igång er! Roligt med alla bilder på Zmilla och hennes kompisar. Ha det gött så hörs vi av!

Lotta
www.litatill.se